2009 !

2009 alltså!

Åren går snabbt, om tio veckor fyller jag 18 år :)  Man kan ju undra vad det innebär. En hel del skulle jag tro.
Ansvar framförallt, något som suger i för stora doser. Men jag ska nog klara det...Är tänkt att jag ska ta körkort i mars.Och om jag lyckas med det så kan ingen vara lyckligare än mig.

Tillbaka till nuet, idag blev det att göra klart min historia :o det har tagit mig ett bra tag men nu är jag klar och den landade på över 3000 ord, jag är nöjd :)  Det ända jag har mvg i förnuvarande så jag tänkte behålla det.
Spelade world at war med bror min, vi körde zombie banan och klarade till nivå elva . Jag är inte lite stolt, fastän robin fick återuppliva mig 4 gånger . Haha!
Imorgon ska jag släpa mig iväg till Mellringe hallen och heja fram mitt lag när dom spelar futsal dm. Vinst !!!
Synd att jag inte kan spela , men äter man pencillin så gör man. Sista dagen imorgon i alla fall, så jag håller ut.
(och föresten, köpte sista julklappen igår! Så nu behöver Jennie inte vänta längre)

Nu blir det att sova så jag orkar upp imorgon !
Pusssss

Kommentarer
Postat av: mary

ses snart? <3

2009-01-05 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0