ca ett år senare

heej :)

Ja det är ca ett år sedan jag skrev något här. Det har hänt en hel del. Lite kortfattat så har jag flyttat ihop med Jonas, , jag har börjat plugga på universitet, avlivat Molly =(, vi har köpt en hund och katt, jag har tagit mig mod att ta hål i öronen mm.
Bor alltså i Östansjö nu för tiden. Har köpt en bil, en polo som för den största delen av tiden inte vill vara hel.
Har fullt i skolan så hinner inte med så mycket annat. Har också bytt fotbollsklubb, till hallsberg. Det blev lite långt att sitta och åka 14 mil tur och retur till frövi. tråkigt :( men det blir säkert bra, får se hur mycket fotboll man hinner med framöver.

Vår hund heter Devil, och de har man fått en del kommentarer på. VI tänkte inte på djävulen när vi valde det, vi tycker att själv namnet Devil är fint bara. Hugo heter katten, lite vanligare kanske. Devil är 74% chihuahua och resten pappilon. men han ser mest ut som en pappilon, svart och vit. Hugo är en helt vanlig röd/vit katt. Båda är väldigt tillgivna och sociala. Dom lyser upp min vardag.

ska se om jag kommer börja skriva igen, fick ett infall just nu. Får se hur det ser ut framöver =) haha
byye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0