:(:(:(

fan fan fan fan fan fan !
sämsta helgen i hela mitt liv, när man tror att tårarna ska vara slut då kommer dom igen.
Imorgon 10 över 10 ska pappa åka med Molly , våran drever-tax , till vetrinären och ta bort henne. Hon blöder från ett juver och har en stor knöl under magen som dom tror är en tumör och hon har fått försämrat humör.
Men hur , hur ! säger man hejdå till någon som varit en del av ens liv varje dag i tio år :(
Så fort jag tänker på det eller kollar på henne när hon ligger i soffan brevid mig totalt ovetande så bryter jag ihop igen. Min första hund, och nu måste vi ta bort henne i förtid. Det känns så jävla hemskt!
Jag kan inte ens beskriva tom rummet som kommer bli efter henne här hemma, det är tur att vi har Wilda kvar.

Nej nu ska jag nog gå min sista promenad någonsin med min älskade Molly!  <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0