Måndag 22 november

Hejhej !

Im back, efter en väldigt lång tid. har inte alls haft lust att skriva, eller tid. Satt precis och funderade på om jag skulle ta bort alla tidigare inlägg och börja om fresh, men jag kom fram till att nej. Jag vill ha kvar de gamla inläggen, det är kul att kunna gå tillbaka och läsa. Så dom blir kvar :)
I alla fall, vad har jag hållt på med ? Jag har jobbat, jobbat och jobbat lite till. Håller fortfarande till på elon, där jag kör truck hela dagarna. trivs jätte bra, både med jobbet och mina sköna arbetskamrater. Jag har jobbet konstat sen i juni förutom en vecka då jag, Alex och Sandra var på kreta (vilket var guld). Men nu är jag ledig 1-2 veckor för vi har inte så mycket att göra. Det känns lite tråkigt, vill verkligen jobba men klart de kan vara skönt med lite tid för sig själv också. Hoppas dock på att det snart blir mer att göra så jag kan jobba igen.
Ja det var väl jobbet, resten får vara lite privat ett tag till. Fast kan väl berätta att de inte höll mellan mig och niklas. Behöver inte gå in på detaljer, men jag kände inte att det var rätt längre.

Idag har jag vaknat upp hos jonas, vill egentligen inte åka därifrån men det blev så i alla fall. Var tvungen att fixa lite hemma. Så när jag kom hem lekte jag med wilda, sen bar det av till uffe för att hämta potatis och morötter, när jag kom hem fixade jag och pappa lite med snöblad och ved. senast skalade jag potatis så att mamma kan börja med maten när hon kommer hem. Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik med pappa, ska snart hämta robin vid bussen. Suck ! har ingen lust alls att gå ut , än mindre köra mer bil. Imorgon ska jag sova, och sen får jag se vad man ska hitta på.

Nu ska jag hämta brorsan vid bussen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0