Torsdag 25 november

Tjaaaaaa =)

jahaa, då sitter man hemma idag igen. dör av uttråkning! Igår var i alla fall maria här på dagen och vi gick en promenad och spelade lite spel , pratade en massa. Det var trevligt! Senare på eftermiddan så kom jonas förbi ett tag, vi gjorde inget alls i stort sett. Myste lite, men han jobbar ju så han var tvungen att åka hem och fixa lite :(
Idag kom lönen! Bästa dagen på månaden :D haaha. Har satt över allt förutom 1000 kronor på sparkontot så jag inte ska röra dom alls. Bäst att spara när man kan, och jag gör ju ändå inget.

Jag ska snart gå ut och sätt upp en massa lappar på pappas vedhögar , yeey! och packa en palll ved, jag skulle verkligen inte ha något emot att vara ute om det var finare väder men det är ju sjukt kallt och blåser. Och ja men just det, måste ju gå en promenad med Wilda. Aja , bara att klä på sig.
Ikväll är det träning, får se hur det går med min fot.

Nu ska jag ta tag i allt jag ska göra. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0