It´s like a story of love

Hejhej ! :)

jahapp då var måndagen snart slut, jag har inte gjort mycket. sov tills halv ett och pluggat lite. skönt men är däremot inte riktigt frisk. Ont i halsen, hostar och är hängig så skippade fotbollen imorse efter att ha pratat med en tränare. I fredags var jag på stan med mamma och robin hela dagen och inhandlade lite saker, sen var jag med sofia ett tag :) kollade på film och provade hennes nya högtalar system eller vad de nu var, grymt i alla fall!
I lördags åkte jag till Niklas och sen hämtade Daniel och matilda oss (niklas bror och hans flickvän) och vi åkte ut till Gusselby för att grilla hos deras kusin Timmy och hans flickvän Sanna. Grillade och körde singstar och sällskapspel :) hade otroligt kul ! länge sen jag skrattade så mycket. Sen vid elva bestämde vi oss för att gå och bada (!) japp. och det var inte kort till badet, nej det var nog 3 km . Badade i tio sekunder för benen stelnade till is :) haha! vi tog tågrälsen tillbaka för att slippa gå så långt.

Igår var de match mot lillån. den tänker jag inte ens kommentera !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0