Förälskad

Lycklig

Hej :)

just nu sitter jag hemma i soffan och känner mig allmänt seg. Har försökt träna lite med pilatesbollen men ska göra ett bättre försök snart :) Kom hem från Niklas vid ett, igår så var vi ute och gick en sväng och spelade lite boll på en skolgård och så kom de ett gäng med ungar och ville vara med :) de var kul, haha ! Blev kallad ronaldinho för att jag kunde göra helikopterfinten. Niklas fick vara Messi, jag blev lite avundsjuk. 
Kollade lite på film, blev bland annat Pet semetary. Den var lite annorlund för att vara skräckfilm, men jag blir rädd för de mesta. Det var lika bra som vanligt och jag ville inte åka hem, men någon gång måste man ju. 
Nu kom mamma så ska vara lite social.

PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0