I want more, no I want stop, I just know you`ve come around

tjaaaaaaaaaaa!

ojoj vad man är mör i kroppen efter fyra dagari värnamo med fyra matcher och en träning. Plus typ 2 mils promenad minst! Men de har varit både kul och tråkigt. Vann hela cupen, sara och sophie skadade sig, vi busade med killarna och killarna gav igen vilket resulterade i att jag fick stoppa huvudet först i vatten och sen i mjöl.
Ja så kan de gå...Nu är man i alla fall hemma efter tre nätter på luftmadrass :) tack vare sandra som var snäll och delade med sig av sin annars hade de blivit hårt för mig.

Idag blev de engelska med sariiis och snart kommer Robert hit , jag ska tvinga honom att kolla på så ska de låta :D hihi. Men innan de ska jag göra hamburgare. Duktig som jag är!

Puss puss !


Vinnarna av rookies cup :) JB ÖREBRO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0