gäsp !

HERREGUD!

Det var länge sen jag var såhär trött mentalt och i kroppen. Sex matcher och en träning på en vecka.
Är så trött att jag kan börja gråta när som helst....men kan inte sova. Är uppe i varv!
Efter matchen idag som jag inte tänker kommentera åkte jag, kassi och jennie direkt till bells coffe och fick lära oss om hur man gör kaffe och skummar möjlk. Usch för att skumma mjölk...det var inte lätt på de sättet han ville att vi skulle göra det. men de kommer , de kommer :)

Imorgon blir de plugg, fast först sovmorgon . eller ja tills tio för då ska jag skjutsa brorsan :(
Och på kvällen träning , löpa bort slaggprodukter och lagdelsträning. de blir okejj .

Nu ska jag försöka sova . Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0