don`t you know ?? you`re beautiful

hejhej :)

Dags att rycka upp mig, men har inte haft tid eller lust.
Vad har hänt sen sist då, det kommer jag fan inte ihåg :D haha. fyllde år i alla fall, fick första två twilight böckerna på engelska och pengar av familjen. Önskade mig inget så fick pengar :) då kan man köpa eget. Av ems and sara fick jag body butter som luktar gott , de tackar jag för! Och sofia tar med mig på den svenska uppsättningen av Grease :D så på lördag tar vi bussen till sthlm för lite shopping och en kväll på göta lejon. Har hört att Grease ska vara jätte bra så är förväntansfull. På söndag åker vi hem på förmiddan för jag ska hem och ha släktkalas hos mig.

Jo just det !! I söndags var jag, jennie , emma och sara modeller för en dag :) tog en massa fina kort och blev sminkade. Det var en lite annorlunda upplevelse men kul var det. Här kommer lite bilder från dagen :





<3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0