i need to grow older with a boy like u

jaha ja....hej på er.

sitter i sängen och mår allmänt illa, funderar på att duscha och sova . Är sjukt trött.
Midsommarafton spenderades hos adam med pojken, sandra, mejjan, felix , sofia och jessica :) riktigt bra kväll. om man räknar bort mitt ofrivillga dopp i poolen, fick gå med mjukisbrallor resten av kvällen, kändes inte så midsommaraktigt. haha , vilket jag tjatade lite för mycket om.
Lördagen var lugn , jag och niklas spelade minigolf och lite så....sen blev de att kolla matchen och äta lite gott med adam och magnus. Och idag åkte jag hem vid ett och solade fram tills fem då jag cyklade till Sofia med wilda :)
och nu är jag död, imorgon är de jobbvecka 2. de går ju framåt i alla fall.

nej nu ska jag duscha. Puss

Juuust de, Grattis niklas till jobbet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0