sista januari

hej

sitter i min säng och är allmänt trött, sådär lagom som man ska vara efter en helg. Har väl inte gjort så jätte mycket...är rätt förkyld så det mesta är jobbigt. Gårdagen började med att jag sov för länge, bestämde att jag skulle träffa sofia :) åkte dit, sen kom hennes föräldrar och vi satte upp lite gardiner och fikade. Sen när dom hade åkt orkade vi inte göra nått så det blev soffan ett tag innan vi tog bilen ut till närkes kil och fixade med S hästar. På vägen in till stan igen stannade vi till vid edessa och hämtade kvällsmaten :D mycket gott!

tittade lite på film, och sen hämtade vi modi. han stannade inte så länge....sofia somnade och jag kollade på en film om tina turner. What`s love got to do with it hette den, helt okej. Sen gick vi och la oss, men ingen kunde sova så vi spelade retro, och sen kom modi och hälsade på igen :) haha! Sofia vann spelet, och sen pratade vi lite och ja...sen sov jag. blev rätt sent, men det var det helt klart värt.

Nu ska jag ta en promenad med hundarna och rensa tankarna.
Puss



In your eyes I get lost, I get washed away



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0