forgive , but not forget

Godkväll ! :)

Nyårsafton var händelserikt kan jag lova....men hade verkligen kul! så får väl tacka alla som gjorde den så bra.
Jag och S åkte in vid tre och fixade lite, åt lite gott och sen började det strömma in folk...vid tolv tog vi oss upp till slottet för att se fyrverkerierna. Sen blev det kallt så vi gick tillbaka och festade lite till. Blev rätt sent och jag somnade inte förens vid halv sex tror jag, fast det var det värt. fredagen bjöd på en massa städning och sen åkte vi hem till mig, jag och sofia, för att kolla på harry potter och halvblodsprinsen. halvsov i soffan kan jag lova :)

Idag har jag inte gjort så mycket...städat, lagat mat, varit ute med mollsan och lyssnat på bryan adams.
Det är inge bra att vara själv såhär en hel dag, man funderar för mycket. Fast vem vet, man kanske kommer fram till någonting vettigt ibland. Missade min fotbollstträning idag för hade ingen av bilarna hemma, och när man bor som jag gör är det svårt att gå till träningen så blev lite egen komponerad träning i vardagsrummet medans Wilda hela tiden försökte leka.
Nu på kvällen har jag pratat i telefonen med en massa puckon :) fast det är väl tur att dom finns. vad skulle jag annars göra. Nej, nu är det dags att fortsätta kolla på true blood, fastnade i den serien ikväll.

Puss


Jag önskar du finns kvar
när solen stiger
När natten blivit dag
vill du ha mej då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0