torsdag

hej alla !

Idag tog jag mig iväg för att åka till ånnaboda med skolan, det som stod på schemat var pulka!!
Vi tycker dock att pulkor inte är lika kul som att åka på madrasser så de är vad vi har gjort idag, med en väldig fart  också. kul kul : ) Avslutade vid halv ett med lite snöfotboll treorna och tvåorna mot ettorn. Solklar vinst för oss! Mejjan, sebbe, jag , sandra och Yim åkte sen vidare mot Närkes kil där vi tog en rundtur i kärnan av byn, (eller vad man ska kalla det) eller rundtur, vi åkte rakt igenom på 1 minut . HAHA! dom var inte imponerade.
Släppte av Yim hemma hos honom och åkte hem till mig för att kolla lite på tv, blev sista perioden av Sverige- Tyskland i hockey. När de andra hade åkt sen pluggade jag och kolla på tv. det är vad jag har gjort idag...produktivt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0