How do you do, do you do, the things that you do? No one i know could never keep up with you

TJA!

Imorse fick jag sova till åtta, nästan sovmorgon!! Tog bilen och hämtade upp yim på vägen, det blev ingen träning utan teori för planen var igen snöad. Sen åkte jag direkt hem , som tur åkte jag i tid för det var inte plogat och det höll på att blåsa igen på vägen hem till mig. Resten av dagen har bestått utav tv, promenad med hundarna och lite lite plugg.

Imorgon är det fotboll på morgonen, eller ökk, sen stan med sandra och leta grejer tills lördag :)har till 99% bestämmt vem jag ska klä ut mig till. spännande! det blir också en tur till optikern också och på kvällen blir det löpning och fotboll.
Nej nu ska jag duscha!
PUSS

                                                                                                                         Fast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0