Tvättcyklare...javisst!

heej :)

Nu är helgen snart slut. Fredagen bestod utav skola, sen till sandra och efter de fotbollsträning och sen lugnt hemma :) kollade lite på tv med familjen .Igår var jag och mamma och kollade lite i affärer i linde, sen kollade jag när Niklas spelade match . Grönbo mot Bobby BK, haha fyfan va kul de var :D De var ungefär fem minuter kvar av matchen och bobby bk ligger under med 4-1 då ropar deras tränare : Kom igen gubbar, sista målet vinner! hahhaha .
Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma hos Niklas med film, spel och lite så :) bästa dagen på väldigt länge. Idag har jag och robin hjälpt pappa med veden och så har jag skrivit lite på min engelska novell.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0