never leave you

helluuu gott folk !

vad har jag haft för mig idag då? Jo, dagen började med fotboll på k-arena med 2-orna och min klass. Det var en rätt lugn träning med lite possesion och avslut. Åkte faktiskt till skolan sen för att plugga lite projektarbete :) duktig! gick bäst när jag satt i klassrummet, sen blev jag okoncentrerad när jag satte mig i grupprummet med Adam, Sebbe och Frasse. jag skyller på dom, och ems och saris som kom in och underhöll mig med lite twilight snack :D Viktigt!

Efter skolan blev det mc med my best Sara och Vickan , jennie åkte hem av okänd anledning! :(
Sen körde vi orientering i Vena spåret med laget och lite tävling om hur många situps man kunde göra när man låg på en lutande planka och satte fast fötterna däruppe. chockade blev jag , men vann gjorde jag med 101 , närmast var vickan på 79 ;) hihi, jag älskar att vinna!  :)

Väntade med vickan på hennes buss och sen gick jag till sebbe för att se lite idol :D
haha , han som sjung en egen låt om en häst var ju värst :o kunde en treåring gjort bättre. underhållande i alla fall. Nu ska jag sova och imorgon blir det träning, jobb och match :)

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0