lååååååååång söndag

söndag kväll , kan de bli sämre ? skulle gissa på nej.
Igår blev det bio med S, flickan som lekte med elden. Den var bra :) tycker dock att män som hatar kvinnor var snäppet vassare men båda är verkligen sevärda. Efter filmen gick vi till liquid med sebbe, mejjan, deras kompis och S vänner tommy , robin, och massa andra som jag har glömt namnen på :o trevligt var det i alla fall.
skulle på efterfest i vintrosa, haha, men vi ångrade oss i sista stunden eftersom att den erfterfesten tydligen var slut så vi tog en taxi hem.

Idag väckte S mig vid tio och sen åkte vi in och hämtade deras bil som blev kvar igår, sen tog jag en skön promenad hem i det fina höst vädret och eftermiddan har bestått av en rad ointressant saker. Som att tvätta bilen och plugga. Nu måste jag tydligen hjälpa till att rensa lingon , why god why ? 

PUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0