you`ll better go get your armor :@

heeej :)

Tre väldigt bra dagar har jag varit på N. kils skola. Praoar ju som idrottslärare och nu har läraren varit sjuk så jag har haft lektioner själv i två dagar. Man kan ju snacka om att ljudnivån i den gympasalen är på max, men dom är så charmiga så jag står ut :) Jag har tusen smeknamn : mamma, läraren, bruden, fobollsproffset mm .
Spelar fotboll med killarna och dom är så söta, dom avgudar mig men de är ju inte så svårt att dribbla av folk som når mig till midjan precis. för kul :)


Ska till JB till halv tre och prova ut studentmössa imorgon, HERREGUD JAG TAR SNART STUDENTEN! :o
vill nästan inte , kommer sakna alla såå mycket .







PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0