na na na na na

igår kväll blev rät spontan, jag var ledsen och ville inte vara hemma så åkte hem till S och vi åkte vidare till stan, tänkte kolla på matchen ute någonstans med det var ju överfullt överallt så vi gav upp och gick till Saigon för att äta lite gott :) Kyckling med chasewnötter. Mumssssssss!

Sen köpte vi lite godis och gick till S för att kolla på matchen på hennes tv som är så full av myror att man knappt såg spelarna på planen, men de gick ! till viss del i alla fall, önskar däremot att jag sluppit se skiten.
Nu känns det ju totalt onödigt att åka och se Sverige-albanien live på onsdag, men men.

I alla fall så fjantade jag och S oss resten av kvällen som vanligt, somnade relativt tidigt och idag åkte vi hem vid tio för S skulle plugga . duktig som hon är!  Jag har bakat kladdkaka och lagat mat, snart kommer Jessica och Johan och deras två småpojkar så nu ska jag väl duscha.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0