Jag är så trött på alla mail och koder Jag vill ha dig här på riktigt inatt

Godmorgon!

Vaknade klockan åtta och gick ut med hundarna, blev lite leka och springa också. alldeles för tidigt för det men det tyckte inte Molly och Wilda.  Nu sitter jag i vardagsrummet med tända ljus och en kopp kaffe, molly och Wilda ligger på varsin sida om mig i soffan. Lite mys på morgon :) Pluggar lite teori också, har ju andra kurs tillfället av truck körkort ikväll. Innan det ska jag hinna med att tvätta bilen, räfsa löv och laga mat . yeeey, kan ju inte bli så mycket bättre. eller? haha.

Ikväll kanske de blir utgång med S , men jag vet inte. Just nu känner jag bara för att mysa hemma med en film.
Vi får se senare när jag är klar med allt...Jag har också kommit på hur skönt de kan vara att gå upp tidigt och göra ingenting. kanske ska sluta sova till elva varje dag, då har ju halva dagen redan gått liksom.

Nej nu ska jag nog ta och lyssna lite mer på lars Winnerbäck och plugga klart.

PUSS




Vem som helst kan avge tomma löften,
och göra hål där de lovar och svär

Det är lätt att hålla käften, och svårare att säga som det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0