inga kan ta fel på varann som vi

tja :)

har varit sjuk, hade 38,5 igår ! ont i kroppen och halsen , men som genom ett under försvann allt tills idag.
inte ofta man är sjuk sådär bara en dag, blev första kurs tillfället för truck körkort idag :) jag är ända tjejen med åtta killar. Jag trivs rätt bra, haha. Vi har kurs på torsdag kväll vid fem , sen lördag och söndag mellan 10-16. Rätt länge men det ska nog gå, i helgen ska vi köra. Jag är lite nervös inför det, plugga är en sak men det praktiska är svårare men det är ju därför det finns proffs där.

Imorgon ska jag och S ut på en picknick om vädret tillåter, annars hittar vi på nått annat kul.
Jag måste ringa my darling Jennie också, jag kan ju inte bli så mycket sämre på att ringa :o men har faktiskt haft fullt upp med sjukdom och kurs. i alla fall , saknar sönder mig <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0