tro, jag vill känna tro

Godkväller.

Igår kväll/natt blev det bio med S , Twilight och New moon efter varandra. Måste säga att New moon var kanon, bättre än ettan och verkligen sevärd :) Kom hem klockan tre på natten, var halvdöd men överlevde i alla fall skolan idag. Nu är jag däremot riktigt trött och ska nog snart sova...först måste jag veta vem som åker ur idol!!
Och föresten hörreee ni, CALLE , är han bra eller? GRYM!
Imorgon blir det att springa hemma, har träning men ingen bil att ta mig dit i så blir hemma. Men på kvällen blir det lagfest i lillån :)

I alla fall, S satt och drack thè igår på bion min lilla sötnos...så förkyld som hon var. hade sitt egna lilla förråd av näsdukar och nässprej :) krya!!

Godnattpuss



Jag saknar dig Linda holms
Kommer så väl ihåg den där kvällen när jag kom hem från träningen och loggade in på msn. Det första jag såg var människor som hette : R.I.P Linda :'(
Jag ville nog inte förstå, så jag tänkte att nej men det kan inte stämma. Det måste vara ett jätte dåligt skämt...
Sen skrev både matilda och jessica. Det var en chock. men ändå inte. Vi visste ju, visste hur det låg till.
men att det var så illa , det trodde jag inte förens det var över. Kommer alltid minnas dig som en söt, lite blyg och underbar vän. Din minnesstund var jobbig, extremt jobbig. Särskilt när dom spelade din favorit låt av good charlotte. Som du hade önskat skulle spelas. men jag kan fortfarande inte förstå att du är borta. Det går inte ihop helt enkelt. Jag fick äran att känna dig i lite mer än tre år...Hoppas bara att du finner glädje där du är nu.
Här ska du veta att du är saknad , <3 :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0