To love somebody , love somebody

tja

idag har jag jobbat, ovanligt ? Nej inte alls nu för tiden...men å andra sidan så tjänar man ju pengar. Visst finns det andra saker jag skulle vilja göra, som tex umgås med min bästa vän mycket oftare och massa annat. Mitt sista sommarlov, herregud jag måste börja ta vara på det nu. (lättare sagt än gjort)
Vad är planerna för helgen då kan man undra.. och det kan man fortsätta undra ett bra tag till. brukar alltid bli ändringar!
men ska nog spela fotboll med sara och kim imorgon , någon mer ? jag vet inte :D dom har koll på det. 
kanske träffa A någon gång också, de visar sig senare...Och såklart det viktigaste av allt ! My precious Sofia, alias S, kommer hem på söndag och då blir det Harry Potter och myssssssssssssssssss , and lots of catching up. såklart såklart!
Nu ska jag nog sova, lång dag idag.

PUSS

"En evig kärlek kan vara en enda natt, för evighet är inte det som varar, utan det som upphäver varaktigheten."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0