I`m just sitting here planning our revenge....You`ll better watch out!! :@

hejhej

Helgen har varit väldigt bra överlag, men med en jävligt låg sänka ett tag. länge sen jag var så arg, helvete!!!!!!! har lust att mörda människan. Det här ska lösa sig !! det bara måste göra det,..

I alla fall, i fredags var det förfest hos Jennie med en massa trevligt folk och sen blev det utgång på frimis :) länge sen jag dansade, haha släppte loss ordentligt. det får vi ta och göra om tjejer.
efter det tog jag en promenad med A , snackade lite och sådär :) trevligt var det...
bestämmde mig för att stanna i örebro med Jennie i lördags, vi gjorde inte så mycket på dagen men sen åkte vi och hämtade Sara och jag gick iväg till A ett tag, det blev film och mys :)
resten av kvällen var kaos mer eller mindre, :@

Nu ska jag ut och löpa en sväng.  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0