The day before the big bang!

Imorgon gott folk.....då bär det nämligen av till sälen !
Lämnar Örebro med allt underbart folk klockan 17.00 och är tillbaka torsdag klockan 21.00.
Vi kommer åka skidor och bygga snöbivacker och vandra med snöskor ! Får se hur det går med dom sist nämda, det
första vet jag kommer gå kanon ;)
Tänkte ju åka snowboard, men med tanke på min erfarenhet där och att jag inte får ramla(med risk för inre blödningar) så valde jag att åka twintips , eller vanliga skidor. det visar sig på måndag. Ska bo med Alexandra, Emma L-K och jennifer . kommer bli great såklart!

Tillsist ett citat från min kära vän Sandra "proffset" hallin :
Näsfjället heter stället där alla kommer att önska
att de varit imorgon och 5 dagar framöver!

Kommentarer
Postat av: sandra

helt rätt linut! ;) haha! höörs sen

2009-01-18 @ 14:00:32
URL: http://sandraxhallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0