i feel so helpless

hej !

Idag har jag bara sovit och tagit det lugnt, tv och mys med älsklings hunden molly.
På torsdag åker jag med laget till sälen, det kommer bli kul hoppas jag. Har ju mina favorit tjejer med mig.
Igår var jag i skolan, fastän vi var lediga och pluggade matte. Prov på onsdag så nu gäller det att klara det, matte b är inte mitt favorit ämne. men jag har faktiskt blivit ganska bra : )
Efter skolan åkte jag upp på stan med gurra,zammi, mejjan och sebbe sen träffa jag sofia och vi gick lite på hindersmässan och stan : ) Köpte ett par chinos, känns som välspenderade pengar. Blev pizza hos Sofia, vedungsbakad ;) mums! Lite singstar, tv och snack...en bra kväll.

You haven't written to me in a week I'm wondering why that is
Are you too nervous to be lovers, friendships ruined with just one kiss
I watched you very closely I saw you look away
Your eyes are either gray or blue I'm never close enough to say

pusssss

Kommentarer
Postat av: sofia

woho! :D

2009-01-31 @ 18:36:10
URL: http://sofiaifos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0