wonder if you`ll understand



heeeeeej alla :)


gud vad jag är dålig på att skriva ibland, men har helt glömt bort det. Har ju varit i sälen fyra dagar med laget, det var kul :) trevligt att umgås lite utanför fotbollen och så också...
Jag har haft min första körlektion också, pirrigt var det men han jag kör med, Thomas, var jätte bra :) har tid nu på tisdag igen. Körde med pappa idag och övade på start i backe och sådär, det gick bra men vad ansträngande det är att köra bil. vi kanske körde i en timme, in till stan och runt lite och sen tillbaka och jag somna när jag kom hem, men kanske beror på att jag är förkyld och så också. Man blir ju trött.

iaf, Kassi har fyllt 18 år :D (grattis) och i fredagas var det dags för festen, jag var med alexandra efter skolan och sen kom jennie och sandra. Vi fixade oss och lite så, sen kom marika, emma och sara också!
Tog bussen till karl johan skolan och resten av kvällen var braaaaaa! orkar inte beskriva mer....trött som sagt.
 
it`s a wonder how a person can do such an impression on someone without knowing it
well, you did it anyway

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0