Julafton

JA...då var det dags igen :) vakna lite för tidigt, äta god frukost, vänta,vänta på att gå upp till kusinerna och däremellan äta lutfisk till lunch. en mindre god tradition! haha
Nu ligger jag och mysan (min katt) i sängen och myser lite. Fick vänner säsong åtta nu på morgonen så ska nog kolla lite på det.  igår fick jag migrän vid 12 så det var ingen bra dag...och så vaknade jag klockan fyra imorse och mådde piss. Mamma var snäll och masserad mig lite....så när jag vaknade nu mådde jag bättre :)
Nej snart kommer S förbi och så ska vi byta julklappar eftersom att jag inte kunde igår...
Funderar även över vad jag ska ha på mig...svårt val :)

Ha en bra dag nu :) och god jul alla <3

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0