i`ll get by with a little help from my friends

heellu :)

Jaa nu har det varit fullsmockat ett tag...Fredagen bjöd på utgång med bästa tjejerna :) Blev förfest i lillån, och sen var det jag, emma, jennie, sara och camilla mm som ägde dansgolvet! Väldigt rolig kväll....med ett överraskande slut också. Träning på lördagen...fyfan det var tufft! usch, två timmar. Jag trodde det var slutet...men oj vad jag gjorde mål ;) kanske ska dricka innan träning bara för den sakens skull.

I alla fall så blev de ingen vila, hem och duscha och sen åkte jag och S in till hennes lägenhet som är klar nu. Ursnygg blev den! :) Där hade jag tänkt bosätta mig. hihi
Sen kom felix och vi käkade pizza, vesuvio med bearnies sås, mums! tack jennie för att du införde den i mitt liv!
Självklart så ville inte singstar:et funka, så jag fick skaffa hjälp av Mejjan, linus och martin. Så det blev singstar hela kvällen mixat med lite spel och sms roulett. Mycket bra kväll :)

Nu ska jag fortstätta med det jag gjorde innan, nämligen kolla på vänner.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0