Söndagkväll

hej gott folk.

sitter i min säng och gör inget alls, installerar office programmen på min dator. en liten update för att ha det senaste är bra!
väntar på att J ska ringa :) under tiden tänkte jag kolla lite på Australia , så himla bra film. verkligen sevärd! mycket bra skådespelare och en bra historia. min dag har bestått utav en rad tråkiga saker, vaknade vid lunch tid och undvek att göra  någonting på ett bra tag och sen blev det att baka, (ska bjuda mina arbetskamrater imorgon) klippa gräset och gå en sväng med hundarna. och dom där JÄVLA myggen,fyfan säger jag bara! jag är lite halvt allergisk mot alla sorters bett så mina myggbett är större än bromsbett för det mesta..

imorgon ska jag jobba och sen är det match mot ÖSK i damcupen på hemmaplan. yeeah , vinst ;)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0