You make me fly, you got me high

me

GAAAH
! vilket hemskt väder det är , kan inte bli så mkt sämre. slaskigt och blåsigt!
I alla fall, liten update för den här dagen då :)
Blev att åka till praoen, sista dagen. Jag och Jennie har ju haft det soft och det tackar vi Daniel för. Fixade lite, la post i kuvert och åkte till marieberg och hämtade grejer. Sen blev det stan, där jag och jennie nu mer bor så om ni vill ha tag i oss, Kom till stan! Tragiskt? nej, inte så värst!

Köpte en julklapp till mamma och så mycket mer gav inte den här dagen faktiskt. Åkte med jennie till Axel och kolla på tv sen blev det träning för hela slanten. Det var en halvkul träning, spelade hela. (som vanligt nu för tiden)
Skulle ju plugga igår, jag kan ju säga att det hela gick åt helvete. kanske gjorde 4 frågor :o måste ta tag i det här, nu måste jag ju plugga på lovet :( tragiskt men sant. 

Skolavslutning imorgon i kulturhuset, skönt! Och snart är det jul :D älskar känslan när man vaknar på julafton, den är bra! Och GRATTIS twinsen i efterskott :D stora flickor nu <3

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0