åka utomlands?


hellu!


Eftersom att jag inte har något att göra på dagarna så började jag idag att kolla i en katalog från solresor, och gud vad jag skulle vilja åka utomlands! Är inte lite avundsjuk på filippa, lottie och rolle och nu också marika !
Var ju i Thailand i februari och det var underbart: sola, bada och bara göra ingenting. Kan inte bli så mycket bättre!
Vi (tjejerna) har väl snackat om att åka någonstans i sommar. Men det kommer bli svårt, alla ska kunna och blabla. massa andra grejer som spelar in. mycket lättare att åka två eller sådär ....
Så iaf,  jag började funderar lite på om man inte skulle åka en sväng i sommar, men då kom jag ju såklart på att det kostar pengar, både att åka dit och att leva där. Så då måste man ju ha ett jobb, och det är inte lättaste att få tag i :o
Usch , alldeles för mycket måsten nu för tiden .

Man får väl börja spara, göra upp en plan för hur mycket pengar man ska lägga undan i månaden.
Aja, pengar och tid är en sak ! men någonstans ska jag allt komma iväg :)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0